Košík

Coșul este gol

Căutare
 Toate mărcile
(A-Z)

COLET NELIVRAT

Urmărirea coletului se poate efectua în e-mailul primit de la noi după expedierea comenzii, unde este aveți posibilitatea să dați click pe acel link, care vă transferă direct pe pagina curierului și unde puteți urmări statusul coletului Dvs.

În cazul în care verificați statusul chiar în ziua expedierii coletului Dvs., pagina poate afișa doar înregistrarea cererii de expediere a coletul Dvs., ceea ce înseamnă că încă nu s-a ajuns la expediere. Fiecare colet trebuie preluat mai întâi fizic de către curierat. După procesarea coletului de către curierat, statusul se va actualiza automat.

Curierate și livrări după expediere :
FAN COURIER – 3-4 zile lucrătoare după data expedierii (În acestă perioadă, țineți cont de o întârziere de +3 zile lucrătoare)
URGENT CARGUS – 3-4 zile lucrătoare după data expedierii (În acestă perioadă, țineți cont de o întârziere de +3 zile lucrătoare)
COLETĂRIA.RO, prin punctele de ridicare selecționate – 3-4 zile lucrătoare după data expedierii (În acestă perioadă, țineți cont de o întârziere de +3 zile lucrătoare)

În cazul în care coletul Dvs. se află în curs de livrare și depășește termenele menționate, contactați-ne imediat. În acest caz, compania noastră, în calitate de expeditor al coletului, vom înregistra către firma de curierat o cerere de începere a procedurii de reclamație.

În cazul în care ați optat pentru Garanția livrării, noi ca și expeditor al coletului nu așteptăm răspunsul reclamației dar în termen de 24 de ore încercăm automat să acoperim livrarea unui nou model / unei comenzi noi / eventual al unei rambursări.

În cazul în care nu ați optat pentru Garanția livrării, facem tot posibilul să livrăm în cel mai scurt timp un alt model/o altă comandă sau după caz o eventuală rambursare.

 

Call Center +40 31 22 97 796, de luni până vineri (9:00 - 17:00)

e-mail info@timestore.ro


Formular de contact