Condiţii reclamaţii

Orice reclamație va fii tratată spre satisfacerea cumpărătorului și în conformitate cu legislația din România. Cumpărătorul trebuie să verifice după primire, produsele pentru a identifica eventualele defecțiuni ale produsului. Cumpărătorul trebuie să aducă cu promptitudine la cunoştiinţa vânzătorului, defecţiunile (în mod ideal prin e-mail). Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele daune apărute în timpul transportului. În asemenea cazuri trebuie întocmit un proces verbal cu transportatorul.


Produsul este supus garanției legale de 24 de luni dacă nu este specificat altfel. Garanția se aplică defecțiunilor de fabricație.

Garanţia nu se aplică la următoarele:

a) defecţiuni care au apărut în timpul utilizării normale

b) defecţiuni cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului

Mersul reclamaţiei:

1. trimiteți produsul revendicat într-un pachet sau scrisoare (nu ramburs) prin poștă sau curier la următoarea adresă: Coletaria.ro (95595846 TimeStore.ro) TS2018 s.r.o., Drumul Osiei 53–55, 062 395, București

2. descărcați și tipăriți procesul verbal de reclamație:

Formular de reclamaţii / Formular pentru reparaţii

 

Completați toate câmpurile albastre. Exemplu:

1. Nume şi prenume

Numele și prenumele proprietarului, dar și numele și prenumele clientului (indicate pe factură), în cazul în care nu sunt identice.

2. Produsul a fost cumpărat de pe TimeStore.ro

3. Numărul documentului fiscal este identificatorul unic al transferului - numărul de ordine

4. Produsul reclamat

Codul produsului de pe factură (ex. Casio GA-100-1A1ER)

5. Descrierea defecțiunii, obiectul plângerii

Exemplu: Ceasul se încețoșează, întârzie, nu funcționează, a căzut indicatorul, nu funcţionează afișajul/analog, butonul nu funcționează, a intrat apă în ceas, ceasul întîrzie XY minute/secunde, zilnic/săptămânal, nu funcţionează cronograful sau altă funcție

Avertisment: uzura curelei din piele, descărcarea bateriei, uzura ceasului, apă în ceas prin coroană sau coroana pierdută / ruptă nu intră sub incidența serviciului de garanție.

Vom încerca să procesăm reclamația dvs. cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 30 de zile de la depunerea reclamației.

Pentru mai multe informații despre Termenii de reclamație, consultați Secțiunea 11 a TCG.

Termeni şi Condiţii Generale